duminică, 6 decembrie 2009

Wonderfall or the drinking party…

In ziua de 20 iunie se faceau pregatiri pentru ce urma sa vina.Urma o petrecere sau o betie cu ocazia terminarii scolii ori cu tema “ am trecut clasa a IX-a”.
Petrecerea avea sa se tina la SaB. Deoarece ma-sa era plecata vreo 3 zile din Bucuresti.Si asa incepe tot…Vineri,adica data de 20,SaB. si cu Ana au inceput : sa stranga din toata casa tot ce se putea sparge din neatentie ; golirea pe jumatate a frigiderului pentru a inceperea litrilor de bautura ; aducerea de galeti.ligheane si castroane in caz ca cineva da pe afara si prosoape cu nemiluita ca na…beti cine stie ce se poate intampla…Importantul a fost indeplinit,daca putem spune asa,urma partea mai usoara sau “chill” : invitarea fiintelor numite : “prietenii”.Am pus mana pe telefon si Ana pe mess si a inceput treaba,iar de la unu-doi insi numarul final a fost de cinsprezece,adica enorm pentru trei camere, …mda iar printre acestia se numarau : S. ; L. ; E. ; A. T. si multi altii.
Venise marea zi de party,la ora 6 p.m. urma sa se dezlantuie un “drinking party” de neuitat pentru toti.Now ceasul arata ora 6 (sau 18) si deja incepe sa se stranga lume si bautura.Pe la vreo 6 jumate toata lumea era stransa.Am dat drumul la muzica iar prima melodie ce a picat a fost “Bobby McFerrin – Don’t worry,be happy” si asa a inceput petrecerea.S-a inceput bine cu un rand de shot-uri de tequilla,sarea si lamaia fiind nelipsite si poporul multumit.
Peste cateva ore bune,era deja cred ca doisprezece,unu sau chiar doua noaptea, cand pe masa erau zeci de sticle de beri goale, the favorite was Beck’s si toate scrumierele gata,gata sa dea pe afara de cat de pline erau dar si eu trebuie sa recunosc ca au foat doua cartuse de tigari Marlboro negru,adica vreo douazeci de pachete de tigari.cam asa….

2 comentarii:

a.şi s. spunea...

ma oftic ca nu o putem publica pe toata:| si ca nu putem da numele reale:))
in rest, e ok ! forgot to say: made by sab:)

ana.

S. spunea...

Bai copchilasilor cum sa fumati 2 cartoane de tigari e inuman ... si eu fumez, fumez mult ba' da nici chiar asa de mult... si apoi fara castroane si galeti ca daia s-a inventat baia :))) mi-e atat de dor de o betie daia crunta... sa uit de mine :)))ah... si "vream paradisu promis cand am iesit din comunism" si ... si nu cel din urma ahh cred ca am uitat ce vroiam sa zic.. never mind