sâmbătă, 26 decembrie 2009

a doua zi...de Craciun ?!?

"N.O.H.A. - Smell on spring"

....ete ca am ajuns și în a doua zi de crăciun, când e relaxarea de pe lume în controversatul și aglomeratul București...ma roog...s-a mai golit ca toata lumea a dat navala în stațiunile montane și în tari străine [:-??]
....anu asta nu prea m-am omorât cu mâncarea cu sărmăluțe,piftie etc. ca eu un general nu ma omor cu mâncarea...doar eu știu câte bomboane "raffaello","mon chery" și "diner mints" am mâncat...[:D][;;)]
...ma rog cert e ca..cert e ca,ce ?!? nimic. vine anul nou. și atât...cu toți speram la un an nou care sa nu fie asa fu**t cum a fost asta...sau cel puțin eu sper..deoarece nu mai vreau sa trec prin câte am trecut anu asta [:|] oh god,what an year...[#:-S]
...acum stăteam și ma gândeam cum o sa fie 2010...oare o sa fie un an mai bun pentru toți ?!? ori va veni acel cutremur ce anunță sfârșitul lumii ?!? nu știu,deci chiar nu știu...dar parca nici nu-mi vine a-mi pune mintea la contribuție și sa ma gândesc sa ma strofoc pentru ce urmează sa vina...lăsăm totul de la sine..de bine sau de rău...

C.I.A.O :*
SaB.

Un comentariu:

Miss C. spunea...

vine 2012 !:))nu 2010