duminică, 27 decembrie 2009

halatul.negru.cu.buline.fuchsia


!!POST-UL NU ARE NICIO LEGATURĂ CU TITLUL:)))
de ce trebuie să fie afară atât de naşpa!? ba plouă,ba ninge, ba e frig de-ţi îngheaţă toate organele posedate de un individ la momentul respectiv, ori e cald [asta înseamnă aproximativ 9°-10°C]..
n-am mai ieşit afară de ceva vreme şi mi-e oarecum dor să calc pe asfalt şi sa-mi risc viaţa pe străzile bucureştene, care-mi sunt tare dragi, deşi orice om normal CRED că le urăşte din tot sufleţelul:), însă eu nu sunt o persoană normală, ci dinpotrivă, sunt o ciudăţenie a naturii, chiar dacă mulţi nu ştiu asta despre mine:D
offf, şi câte tâmpenii comise de moi aş mai enumera pe nenea blogu', dar ăsta e defectul meu..am o lene combinată cu jenă şi cu silă.şi cu toate idioţeniile de genu' :)
HAVE Ă NICE DAY !
powered by anutzz:x
.. aaaa, şi ca să fiu şi eu în top cu pozele cu propria persoană,...ăăăă, pun şi eu o amărăciune de umplutură,aşa..:D

2 comentarii:

a.şi s. spunea...

foarte tare :)))
negru cu buline fuchisia :-?
e o super combinatie :))

ce zici ne combinam la halat ? :>

S.A.b.:*

a.şi s. spunea...

da, da stiuuuu:> creatie proprie, drepturi de autor, alea,alea=))