marți, 8 decembrie 2009

the result...


...exact la ce ma asteptam din conversatia de asta zi care nu prea mai este..tema conversatiei era : prima zi de liceu (clasa a IX-a)
...pare impartite ca na...nimeni nu e la fel...everybody is different in theyr own way.
...mrg,una zicea gen "aaa...OK" si dupa nu stiu cum...toate au sarit cu gura pe mine si au inceput sa zica gen " a...pai eu credeam ca tu esti emo...; si eu am crezut ca esti emo ca in prima zi erai in negru" (si daca eram in negru what's the problem :| )
dar cireasa de pe tort a venit din partea unei colege care ma lasat asa perplexa si ma pus pe ganduri :)))))) gen " cand te-am vazut prima data am zis ca esti o ciudata...si inca mai cred ca esti o ciudata..."
...OK WTF ?!? :))))

din partea mea sa fiu emo...freak..crazy..anything the consider me ...deoarece nu ma intereseaza..sunt ceea ce sunt..sunt ceea ce vreau sa fiu....

ciao :* SaB.

2 comentarii:

a.şi s. spunea...

nebunoo=)) stai chill ca nu e nimic.e un cacat de fapt:-j

a.şi s. spunea...

uups, am dat comm la post-ul gresit:D chestia de mai sus e valabila pt. "imi iubesc gura"
WTF?!
:x