duminică, 27 decembrie 2009

A ARS (with update)

update @ 30 dec.'09

dragi amatori de narghilea, cafeneaua ORIENT,ORIENT coaie !!!!din fostul pasaj Victoriei, nu mai este...deoarece a luat foc și nu mai e...cum nimeni nu știe..sau nu știu eu [:-??] nu mai e...mai e decât amintirea și speranța ca se va reface...am niște întâmplări faine în locul ala :-"

...c'est la vie, și-mi bag picioarele..anul asta de căcat nu se termina odată....m-am saturat..efectiv m-am saturat..de probleme peste probleme...necazuri și ratați ce se considera deștepți când defapt nici XII clase nu le au terminate :|
...ascultam "madame hooligan" și ma gândeam cum ar fi viata "ROZ" deși eu detest aceasta culoare, ziceam la figurat ;) adică...gen...o viata,cum spune chirila în "la radio" <<< ca viata-i simpla și mișto >>> fără frica zilei de mâine și alte bazaconii care nu-și au rostul...live you life ;x the most important thing of the day...
...empire of the sun <<< we are the people that rule the world>>> asa e...dar nu însemnă ca trebuie sa o și distrugem...deja aberez...din cauza întregii vânzoleli cu "revelionul" cică...
ne auzim de revelion,
v-am pupat :*
SaBb.

2 comentarii:

a.şi s. spunea...

DA! a ars.
si nu mai e.:(
FUCKKKKK!


ana.

a.şi s. spunea...

..un mooment de reculegere pt ORIENT si pt. narghilele sfarsite acolo..
:)


a.