sâmbătă, 26 decembrie 2009

azuga :x the white dream

song or anthem Himalayan adventure was CHICA BOMB [dan balan] :-s :))
[and when i looked around it hit me...chica bomb]
I know, do not swear...

1.
SCHI day ;x;x;x whatever "day of skiing competition" am luat locul IV [=))]
mi-e rusiiiine :"> =))

2.
fapte taticu'nu vorbe :>
asa ca shhhh :-$ ca si acum mi-aduc aminte in ultima seara moi cu consoarta am baut juma' de sticla de cand am iesit din camera nu mai stiam pe unde sa o luam [metaforic vorbind] eream doar ametite ;;)

3.
I WAS LIKE A PUPPET AFTER A MUG OF mulled wine red and dry, "ZESTRE MURFATLAR" parca :-?:))
I WAS SO HAPPY..I DIDN'T KNOW WHAT WAS MY NAME :-J

4.
in tren....jeez cat ras a mai fost....cu intarziere la plecare de "25" care a devenit o ora [:))] troller'ul portocaliu imens de greu si tot atat de nefolositor...barfa cat cuprinde si vesnica fraza "-asa sunt fetele,ai 2 optiuni:ori devii gay ori ne suporti!?!"[=))]...o daaa..plus pitipoanca de tren(rapid)


-----------------------------------------------------------------------------------


hihihi >:P
tot am sa te omor eu intr-o zi...
panaramo !!! =3

5 comentarii:

a.şi s. spunea...

normal, isi pune poze numai cu ea. doar e UNICA=))))))
:-j

a.şi s. spunea...

bla,bla,blaaaaaaaaaaaa:-@

a.şi s. spunea...

>:P

a.şi s. spunea...

ana.:x




=))

Miss C. spunea...

;x the best post!