luni, 29 septembrie 2008

O cearta cu : Mami & Diriga'

amp;
Totu' a inceput intr-o banala si plicisitoare zi de scoala (mai precis vineri..) unde orele decurgeau ca de fiecare data.....vorbit in ore,neatentie si evident da nu in ultimu' rand PLICTISEALA.
Intr-o pauza cand sa intru' in clasa unde ma lovesc in pragul usi de un iz de aer nerespirabil si combinat cu transpiratie si mancare...adica ( ceva de nedescris :-&) toate geamurile inchise etc.
Unde eu am zis clar si raspicat "Eu, nu intru acolo ! " pe langa genu' de muzica pe care nu vreau sa-l comentez :
Ma rog.... m-am incumetat sa intru in acea clasa si am deschis un geam....unde nu mai stiu cine a sarit cu gura ca sa inchid geamu'ca e frig "vezi DOAMNE" :)) , faza asta m-a enervat si am iesit din clasa pe coridor ...unde ghinionul a fost ca a venit diriga' si m-a prins pe mine , Ana si alte cateva prietene ,iar diriga' cum e ea mai "severa" a spus ...citez " La 3 intarzieri aveti un punct scazut la Purtare" [ironic nu...:)) ] si dupa se trezeste sa ne intrebe de ce nu stam in clasa... nu i-am zis de ce nu stam in clasa ca, na, avem bun simt..Revenim.....In clasa duhnea!
Domnisoara Fitze, evident a dat vina pe mine si pe prietenele mele ca noi am zis ca nu stam in clasa deoarece miroasea urat si pt ca ascultau un gen de muzica care mie si fetelor nu ne place (MANELEEEEEE).
Eu avand boala pe ea...m-am luat de ea....ca de ce minte ! ca n-am zis noi....in fine....
Mai tarziu o colega ne spune ceva nu prea incantator....unde eu ma iau de ea !
Iar acum incepe SCANDALUL !
Ea se duce acasa unde incepe sa-i planga lu mami (adica facea teatru') si ii povesteste ca, colegele ei se uita urat la ea si o barfesc (cica), unde mami suna la diriga' si ii cere sa sune pe acele colege si sa le zica sa ii lase puiu' in pace :)) [exact ca in "Copiii de la 402"] asta intamplandu-se viner seara..
Luni la ora de chimie profa' ne cheama pe mine si pe Ana pe coridor pt a vorbi "intre 4 (adica6)ochi"
si incepem sa ii explicam profei si la un moment dat o chemam pe respectiva unde.....nu zice adevarul in totalitate...da mai baga si strambe ...evident...
Ce nu mi-a convenit mie e ca :
1. de ce se baga diriga'...
2.de ce ne-ar duce la directiune si ne-ar scade mediile la purtare ???(mister)
Iar...eu sunt foarte curioasa cum va reactiona diriga' la spusele mele, ale Anei si ale colegutei mele dragi...:
As fii foarte fericita sa aud ca voi fi dusa la DIRECTIUNE :) !
Maine povestesc restul..
(din cauza de nervi se repete inevitabil cuvantul "UNDE".....sorry for the inconvenience :) ]

Un comentariu:

S. spunea...

deabia astept continuarea ... lupa cu incultele alea!ashea te vreau[si pe u si pe ana] :* =))