miercuri, 1 octombrie 2008

Continuarea...

In aceasta banala zi de 1.octombrie.2008 s-a intamplat continuarea scandalului. Primele ore se scurg repede....mai precis romana si istorie.
Intre pauza dintre istorie si romana (noi avand in orar :romana,istorie,romana) doamna diriga' aterizeaza frumos la noi in clasa pentru a lua niste culegeri de MATE de a VII - a , ma rog asta nu e foarte important.
Dupa faza asta intreaba ce ora avem, noi raspundem ca la armata : ROMANA . Sta ce sta si dupa isi aduce aminte ca trebuie sa se ia de mine si sa imi faca morala !
Diriga' se uita urat la mine si imi spune " Sabina hai cu mine , ca avem de discutat!" eu in gandu me "Abia Astept !!! ".
Bun.....se suna-se numai era nimeni diriga' ma scoate pe coridar si INCEPE !
D: "Ce ai de impartit cu Diana?"
S:"Nimic...."
D:"Pai si atunci....de ce te tot iei de ea ?"
S: "M-am luat de ea pentru ca m-a facut proasta"
D:"Eu am inteles de la Diana altceva."

ma rog.....asta e un fragment scurt din conversatie... :

Dupa diriga' incepe putin mai incolo sa zica de mine ca eu sunt impulsiva si ca daca si ea avea temperamentul meu ...ne luam la bataie (vezi sa nu... pentru ca eu nu dau in fiinte extraterestre)...si diriga' cum e ea de felul ei a inceput sa zica ca ea e o fire mai calma si ca ea nu jigneste, nu injura, nu bate nu nimic..ea e usa de BISERICA ! :
Trecem peste aceasta faza idioata si trecem la una si mai cretina : ma pune sa o chem sa imi cer scuze (da nici de-a naibii nu mi-as fi cerut).....ma uit stramb la ea si ma duc....o chem ,vine si again incepe sa imi spuna aceleasi lucruri...PLICTISITOR : dupa ce terminam de "discutat" cu diriga' m-am enervat pentru ca i-a dat ei dreptate si mie nu ! cand intru in clasa cu coada ochiului vad ca avea pe moaca aia a ies un zambet ironic gen "am reusit .....diriga mi-a dat dreptate"
O.K. dupa ce ca aveam nervi ,draci etc. i-am zis ca nici ea nu e usa de biserica si nu mai stiu ce...iar ea (diriga) a facut in asa fel incat cuvantul meu sa fie impotriva ....MEA.
La sfarsitul orei de mate apare si nava mama (mami).Prima oara cand am vazut-o am zis "Ba....asta a venit dupa mine!!!" da nu am avut noroc sa ma iau in gura si cu mami :))
Cand de fapt ea venise la scoala pentru a vorbi iar cu diriga' ce i-o mai fi spus lu' mami nu se stie....cert e ca a fost o discutie aprinsa !
Concluzia : ea a primit dreptate si eu nu.....~Fuck It !~
Morala:nu te pune la mintea fitosilor(fraieri de altfel)...ca nu ai dreptate niciodata.

Un comentariu:

S. spunea...

Nu exista situati dastea la noi ... si crede-ma ca o bateam pe extraterestra si ma puneam in gura si cum protectoarea cosmica[diriga{noi am avut diriginte docile :))}] singura data cand mama a fost chemata la scoala a fost faza cand am pus afisu cu W.C. pe usha cancelariei [si asta a fost lucru manual ca a fost facut cu mana mea]so... nu s-a meritat deranju bine ca au ei salariile marite cu 50% ca sa ia apararea la submediocritate !