duminică, 14 septembrie 2008

O ...

O sa-mi fie dor sa ma culc pe la 3 noaptea si sa ma scol la 1 dupa-amiaza
O sa-mi fie dor sa stau cu burta la soare si sa ma gandesc cat de bine e...
O sa-mi fie dor de zilele dormite la cort in varf de munte, o sa imi fie dor sa dorm cu 2 bluze groase pe mine cu pulover, cu polar si bagata pana in gat in sacul ala de dormit...[bestial sac] :p
O sa-mi fie dor sa merg 10 ore "in continuu" pe munti...
O sa-mi fie dor sa spal vasele in apa inghetata de la rau...
O sa-mi fie dor sa vb la telefon 3 ore [noaptea bineinteles:D]
O sa-mi fie dor de drumul de 11 ore de aici, de la noi din Bucuresti pana in Retezat...
O sa-mi fie dor de tibetanii mei si de tabere :x
O sa-mi fie dor sa ma plimb cu Sabi prin CENTRU o zi intreaga si sa vizitez Bucurestiul ca o turista ratacita :))
CE ZILE ...
Scris de Ana

Niciun comentariu: