duminică, 14 septembrie 2008

Incepe ScOaLaaaa ! :-&


Vai, ce fericita sunt ....INCEPE SCOALAAA !!! :((:((:((:((:((:((
Toate clipele, amintirile,si bucuriile for fii puse de-o parte si va trebui sa INVAT , INVAT , INVAT !!!! (precum spune draga mea mama.....da.....ea crede ca voi invata ca o tocilara da, ......se inseala amarnic de mult >:) ] ma rog.......
Nu am chef de scoala.....era asa de bine in vacanta....era frumos in tabara de *drumetii si catrari de la Azuga unde se radea mai tot timpul , la *Constanta , In ***RETEZAT......unde a fost un vis ----->noaptea te uitai la stele , inghetai de frig mai precis te trezeai cu nasu' rece.....aproape nu ti-l mai simteai , mancai fistic si napolitane sau demolai CORTURI :) :P ....sau *Grecia -Thassos :)
(*places were i've been ; ***lovely place)
Cand ma gandesc la ororile ce vor urma ... teste, teze , ascultari , referate si nu in ultimul rand TEME :(
Iar la capitolul profe' (profesoare :D ) ....nu commentam :P
Cand ma gandesc ca mai e o zi ...adica cateva ore (cam vreo 15 ore pana sa merg la scoala si sa o revad pe draga noastra diriginta :) ...imi era dor de ea)
Imi placea asa de mult de ea cand se lua de mine ca "aveam mai mult de un cercel in ureche:))....in fine...e diriga' noastra )
Acestea sunt ultimele clipe petrecute pe internetul de mare viteza RDS :)) :
This were my memories of summer :x !
cu toatea acestea imi iau ramas bun :-h
wrote by Saby ( Sby )
kisses :*

Niciun comentariu: