vineri, 19 septembrie 2008

Ceausescu Reloaded.

...desi nu l-am prins(in viata) pe Nea' Ceausescu...stiu destule despre el si perioada lui comunista ca sa pot spune ca am un profesor la Cultura Civica care imi aduce aminte de el. E un pic cam comunist, are vreo 60 si ceva de ani...ii cam lipsesc dintii din chestia aia mica si ascutita, numita gura :)
De cand a intrat pe usa si pana cand am reusit sa iesim din clasa, a vorbit in continuu despre politica actuala si despre tineretile sale foooarte interesante. La un moment dat ne spunea ca Basescu are un salariu mult mai mic decat nu stiu cine de la Curtea Suprema de Justitie (parca) :D aaa...da si ne mai spunea de Becali ca e un....agramat si un prost :))
Cand sa sune si clopotelul ala cu acelasi zgomot enervant si luung...Ceausescu....pardon Domn Profesor a chemat-o pe Laura(o colega) sa ii spuna ca nu este bine sa devina arhitecta, ci JUDECATOARE, nu de alta, dar la batranete judecatorii au medicamente gratuite =))
Ce am mai ras in ziua aia....am si incercat sa-l filmez, dar nu mi-a reusit .
In rest....nimic nou : The school has begun...
Scris de Ana

Niciun comentariu: