marți, 9 septembrie 2008

Dream Of Californication


Dream Of Californication
Bun ......bun venit inapoi in tara !!!
Am revenit inapoi in tara aseara pe la ora 3:00 de pe drumul minunat de 16 ore jumate si am simtit ca adorm in drum spre perna :
A doua zi ma trezesc frumos la 12 - 12 si umpic ...si ce de obicei ce pot sa fac inafara de a deschide calcu' pentru a comunica si alte alea..:)
Ma dezmeticesc ma mai invart umpic prin casa si imi fac curaj sa intru pe mess :D .
Pe mess ca de obicei trebuia sa fie cineva din FAMILIE . Vorbesc ce vorbesc , ma mai invart umpic prin camera pana cand suna telefonu'.
Ma cine o fi .... cine o fi..... mama era in bucatarie facea mancare , eu vroiam sa ma apuc sa despachetez hainele si restu'.....cand intr-un final raspund la telefon.
cine putea fii in-afara de ANA :) aud in receptoru' telefonului urari de bun venit si alte chstii de genul asta . La un moment dat imi spune o chestie foarte ciudata ce nu mi-a venit a crede urechilor .
Prima oara am stat si m-am gandit ca rade de mine dar,mai incolo ma informez din niste surse publice ca este adevarat ce spune......Am ramas tampita la faza aStA !!!
Ma rog .....multi vorbesc despre aceasta chestie foarte, da foarte aiurea :::
Trecem peste .... :)
Azi este 09.09.2008
-----> Sfanta Ana <-----
Si ca incheiere doresc a zice : La Multi Ani Ana !!!
wrote by Saby.

Un comentariu:

S. spunea...

Nici nu vreau sa ma gandesc ... la faza cu The End ... adica gata fara The End pt ca The End nu va veni gata gata :|:|