vineri, 12 februarie 2010

Sick ov it !


Vezi mai multe video din Muzica

...mi-e sila,mi-e scarba,mi-e tot ce vrei tu...
mi s-a acrit de mine și de comportamentul meu infect...am început sa ma detest pe zi ce trece,nu ma mai suport...tot ce fac,fac greșit și mi-a ajuns,pana aici...
comportamentul meu care din tipa de treaba și draguță in "curva" grupului...atitudinea mea a luat-o pe cele 7 cărări ale abisului...sau cel puțin asta e părerea mea (și nu doar a mea,cred)...am încercat sa ma schimb,sa ma îndrept...dar nu pot...asta's eu...copilul cu doua fete,doua personalități,doua indentați complet diferite una de alta.
...(probabil)alimentata de ura și de invidie am ajuns eu asa ?!? dracu' știe...mulți mi-au zis ca îmi voi pierde prietenii în felul asta,dar n-am ascultat,pentru ca eu ma simțeam bine și mi-am zis ca ei vorbesc prostii și ca ei sunt nebuni...da' cucu,ca nu a fost asa...și uite cum viata își pune amprenta pe mine și ma face sa ma gandesc de doua ori înainte sa mai fac ceva...dar timpul le rezolva pe toate,cica iar Dumnezeu știe ce face,ma rog viata nu e interesanta și e monotona dacă nu e presărată cu bine și rau.

Niciun comentariu: