duminică, 21 februarie 2010

boss de boss, sau ce-as vrea eu in momentul asta..


doo-da-doo, ce cool suntem B-)
=)).
o zi calda de iulie, atat vreau, asta-i jindul meu:)) tanjesc ca o cretina dupa [prima]VARA asta, care nu da semn c-ar veni:(
..dar pentru ca imi dau seama ca dorinta de mai sus mai are de asteptat pana sa fie indeplinita, ma gandeam ce bine mi-ar prinde acum o tigara pe balconul ciudat al d-soarei svetlana si sa ne radem la -10 grade, sa auzim tot felu' de creaturi aflate in acea perioada a lunii in care totul merge prost, s-o aud p-aia cu politia ei de la blocu' de vis-a-vis si mananc placinta cu mereeeee=p~, mamaaaaaa, si cand ma gandesc ca tre' sa ma apuc de mate si de fizica, si ca maine trebuie sa ma scol la 7:| MOR, vreau mai mult timp de frecat duda, vreau sa fac orice altceva, dar sa nu fie legat de scoala si chestii de genu', hai c-am luat-o pe aratura:)
PUNCT.

ANA:>

4 comentarii:

a.şi s. spunea...

genial :X shakespeare pur ;))
...coae,si eu as vrea acelasi lucru la momentul asta,fara ca mama sa ma frece la cap, ca de ce nu invat si cum ca e mai important messu decat scoala..si morala de rigoare..si cum ca daca nu ma apuc de invatat va sta la usa ca un politai cu un bulan(adica vre-un plic sau pnm) in mana..care sigur nu-l va incerca pe spatele meu cum tasu' strumfului[:x nu te gandii la prostii ] a incercat bulanu pe spinarea lui de chestie mica si albastra [:-??]mrg..
eu de acum in colo cum ajung de la scoala mananc si ma apuc de teme,si nu voi deschide calculatorul intre orele 20:00 - 22:00 ale serii [=))]maica-mea si fanteziile ei [:-j]...
app. astept vara,si ziua de maine [8->] sper sa-l vad pe blegu ala..care "tzopaie pe trecerea de pietoni si sare pe banciile din parc,sarind doar pe alea de langa un cuplu dragut de indragostiti care se saruta pasional"[=))]
VA ADOR SI VA IUBESC >HUG<
maine la8 juma la metrou :>
semnat: Abi/Abigail/Abigail Von Absinthe I ;))

a.şi s. spunea...

misto, misto=))) te bate cu plicu=))))))
ce ai ma tu cu strumfu' meu? E DOAR AL MEU SI NU-L IMPART CU NIMINEAAAAA=))
strumfu=forbbiden pt persoane adiacente=)) nu te supara, dar nu gandesc lucid, sunt ciu-ciuuu la bostan.
VA IUBESC, pi toti, sa moara tzaka:)
as avea chef de un ionel=)) si sa trag dintr-o ionica=)) pe balcon la tine, sa ne vada toata lumea, sa fluieram masculii fara chef de futai care trec prin fata blocului:)) si sa facem concurs de onomatopee=)) hai c-am ras prea mult. gata.game over.pa>:D<

a.şi s. spunea...

semnat: strumfa/strmfiX/strumfu' mic/strumfi/strumfa mama :D:x

George Colang spunea...

voi va comentati singure?