duminică, 14 februarie 2010

"bitches all over the place".cover power.

"...coae,vine/e 14 februarie,ce faci?!?"
"...bai vine/e valentines day,va vedeți?!?"
"...abia aștept sa treacă ziua aia/asta[:-w]!!!"
"...ia zi mai,nu ieși la o bere de (anti)valentines day???"

Cam asa a fost săptămâna asta...toata lume,dar efectiv toata lumea s-a plans ca vine jaful asta de zi infecta numita "Valentines Day "...ca unu/una nu știe ca sa-i ia prietenei/prietenului...alții nu au bani...alții sunt singuri...și alții pur și simplu o detesta fără nici un motiv(ca și în cazul meu,detest ziua asta,mi se pare foarte lame...whatever[:-j])
Faza e ca ieri a fost 13,right ? right...și cred ca a fost ce-a mai tare zi din luna asta...mrg pe lângă ca partea nasolă a fost ca la 7 dim. cu chiu cu vai eram în picioare,habar-nave-am ce aveam de făcut sau de dres,cert e ca s-a terminat repede...și după faza asta a urmat destrăbălarea...am fost la ziua unui individ care implicit are treaba cu "bitch"(Ann/Ana)și mrg...ne-am flendurit intr'un pub foarte smecher,adică nu smecher,draguț..pana pe la ora 20 și după da-i cu milogeala și pune-te pe telefoane taticu' și convinge doua ființe umane sa te lase la "vita'de'vie" am făcut-o și pe asta...și am ajuns și acolo [:>]și ii mulțumesc lui Paul ca mi-a împrumutat bani(am intrat ca un cuplu,cică,doar ca sa ieșim mai ieftin in bani[:))]),și ca e o perna buna,deși e mai osos,plm (cum zis el)[:))]acolo câțiva inși și mesele ocupate,nu-i nimic ca mai sunt niște locuri...ne-am așezat ne-am aprins câte o țigară..care și asa mai erau câteva,2 tovarăși cu stejar în mana,eu cu Paul cu câte o doza de pepsi,care mrg din vina domnișoarei pomenite mai sus,s-a dus pe jos,da nu contează ca ne-am saturat din cealaltă[:-D]și am dat din cap și POGOOO la greu pe melodiile lui Despot[:>]de ne-a venit rău..a fost prea genial[8->]...iar înainte de asta m-am întâlnit și cu "him" care era umpic luat deoarece băuse o găleată de bere prin Octoberfest(ador locul ala)și cred ca acum Ciprian mi-ar da 100% șanse [:P]
Per total a fost o zi foarte fainaaaaa...și ce ma întristat a fost cand Despot a anunțat ca melodia "Varza" a murit [:|][:(]...cred ca știu și motivul,ca tocmai aseară pe la ora 1 jumate-2 discutam cu bitch...si pnm...
SaBb.s sa pupa,ciao bella !!! :*
P.S. - VALENTINES DAY SUCKS !!![:x][:>]

Strange-ma-n brate...Tine-ma cat mai strans...Nu imi da drumul, nu vreau sa fiu...Lasat pustiu....!

Niciun comentariu: