marți, 5 ianuarie 2010

somnolenta...


a mai trecut o zi de scoală de când s-a terminat vacanta....bun,plictisitooor,ați auzit,plictisitooooor !!!
a devenit asa o monotonie școala asta...de mi se face și scarba când ma gândesc...înainte când am început liceul era total altfel...adică când ieșeai la o țigară după orele interminabile de istorie când mai mult dormeai și în rest scriai din 2 în 2 sau când vroiai sa chiulești și nu te lăsa badi(body)gardul și trebuia sa sari gardul (exceptând sa te alegi cu un toc în cap :-j ) adică era altceva....și acum e ca o chestie de rutina...iar mie nu-mi place rutina...dar nici nu cred ca pot sa o schimb...
...adică pe genu' nu știu..poate zic prostii poate am dreptate...la ora asta nici eu nu știu :-?? pentru ca am o stare de somn în mine,de abia mai-nimeresc tastele și în curând globii oculari vor sfârșii printre măselele mele...da nu cred ca alea de minte :)) și dacă m-as duce sa ma culc..tot n-as putea deoarece eu adorm după ora 2...da știu, nu e sănătos sa te culci după 11... blah blah blah :-@ "i don't give a fuck" but who gives ?!? :P
mda....cam asta e....încercam sa ma țin treaza cu niște muzica...da nu merge..iar mirosul de mâncare din bucătărie,care a ajuns pana la mine în camera..ma da peste cap...
și ca sa fac un rezumat la ziua de azi s-a încheiat bine fără incidente...pe lângă teza de la logica unde n-am stiut mai nimic și etc...so...live is great >:D<
..dar,fapt și prin urmare :)) "tipu' bun de la metrou care a coborât la universitate" ma scuzați gându-mi e în alta parte :-j la unu care era cu dermatograf la ochi =P~
V-am pupat bye-bye, nu de alta da ma freacă mama :))))
:* SaBb.s

2 comentarii:

a.şi s. spunea...

poza mea, inghitesula:))
trebuia sa-ti cer bani pe ea[-x

a.şi s. spunea...

ana!!!