duminică, 10 ianuarie 2010

memories never die...


"viata bate filmu..."
...iar încep sa aberez și sa zic aiureli...dar asta mi-e stilul aberant...și ete asa încep iar sa zic de feti frumoși pe cai albi și ilene cosanzene cu paru bălai...8->..nu, glumesc...dar am stat și m-am gândit...gându-mi zburând printre nori și ajungând la acea persoana care deși nu mai e..ca al' de sus s-a gândit sa-l ia de lângă tine...ca tot ce e și nu te omoară te face mai puternic...și poate chiar asa o fii...gen problemele sunt făcute pentru a fii înfruntate..mrg..
...revenind,memories never die...ma gândeam la relații..cum se leaga intre ele si cum unele sunt atat de misto sau atat de durata incat n-ai cum sa te plictisesti...si ma intriga..ABEREZ.si am pus punct
PA-pa...

P.S. nu ma luati in seama sunt 8-} si nu va gaditi la prostii :P
ma rog nu stiu cata legatura exista intre poza si cuvinte da...sa fie bine primita :D

2 comentarii:

S. spunea...

poate daca nu ai spune in juma din post ca aberezi as intelege ce vrei sa spui (:| defapt


... asa ca pt alcoooooolemia mea!:D

a.şi s. spunea...

??...