sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Mi...haela...

psiholoaga Mihaela....
*Mihaela este una dintre bunele mele *prietene*...ea este psiholoaga grupului,daca putem spune asa...ori de cate ori e vreo problema sau chestii de genu' ea ne sare in ajutor,in speranta de a ne ajuta,a ne rezolva problemele si de a ne face sa gandim limpede si clar pentru a putea lua o decizie corecta...pe langa asta *Mihaela este un foarte bun sprijin...stie sa asculte si sa dea sfaturi...pe scurt *Mihaela e *prietena* perfecta...desi ea nu se considera a fi perfecta,iar perfecta este un termen relativ,fictiv deoarece *perfect* sau *perfectiune* nu exista...
...da stiu pare si suna aiurea,si pariu ca Ana o sa rada vreo 2 zile cand va vedea,ca momentan nu are curent in casa saracuta [;))] si o compatimesc deoarece stiu cum e...si ma rog...post'ul acesta e promis [:D]...

---------------------------------------------------------------------------
nota de subsol :
1.*Mihaela : personaj fictiv creat din realitatea de zi cu azi cu caracter bine-venit si placut.aparentele personajului putand sa insele,astfel caracterul sau personajul nostru nu este decat un baiat oarecare cu pseudonimul *Mihaela psiholoaga* incercand a intelege problemele celor din jur si gasind modalitati de rezolvare sau alinare...

---------------------------------------------------------------------------
deci aici se pare ca voi pune PUNCT .
cam atat am avut de zis in ziua de 30.ianuarie.'10 (2010)
v-am pupat :*
(c)SaBb.s

2 comentarii:

a.şi s. spunea...

Mi...mă-ta:))
mihaela nu este un personaj, ci este o altă latură a unei anumite persoane care face şi drege..bla,bla,bla se înţelege sau mă rog, se subîţtelege din post:)

IAR EU AM SCĂPAT DE BEZNĂĂĂĂĂĂĂĂ:x


annnnnnnutzzz:)

a.şi s. spunea...

jeana nu e moartă, jeana să transformăăă=))