luni, 9 noiembrie 2009

un căcat!

Mi-aş dori să am măcar o dată o zi mişto in totalitate. după 3 teste consecutive şi un 6 la fizică, a doua notă, având în vedere că viaţa mi-a mai dăruit un 4:), dupa o ţigară fumată împreună cu alte 3 creaturi, şi un autobuz exagerat de aglomerat şi, whatever, după ce m-am certat cu maică-mea, n-aş prea putea zice că am avut ză most beautiful day evăr! Bine..nici măcar nu mi-am imaginat cum ar arăta o zi ok, dar prostia ma îndeamnă să încerc măcar să fiu optimistă si să sper la aşa ceva.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

..ora 10:00. aud telefonul care sună in draci..e femeia bionică, adică sabinutza:D, care după zile întrgi de chinuială, reuşeşte să se trezească înainte de ora 11...mă sună entuziasmată, şi-a visat amorezul...stăm la taclale aproximativ jumătate de oră. pe la şi jumate încerc să-mi mişc fundu, dar nu reşesc. e prea greu:))...într-un sfârşit îmi îndeplnesc scopul în viaţă, dezlipindu-mă de căcatu ala de pat, în care era aşa de cald...dar, n-ai ce face, şcoala e şcoală..trebuie să mai dau şi pe-acolo. alerg pâna-n bucătarie, nu găsesc nimic in frigider, so ma duc să mă îmbrac. căcat. nu mă mulţumeşte nimic din dulapu ăla. înjur, mă crizez in faţa oglinzii, pun pe mine nişte haine oribil de sinistre, mă spăl, ma fardez,că, na, tre să arăt cât de cât normal:)) şi o tulesc către liceu. afară era ca dracu, aştept 133, vine relativ repede, bla bla bla, mă întâlnesc cu lexa, ajung la liceu, subit mă apuca un somn din-ăla, cretin, de mai aveam puţin şi cădeam pe jos, mă scoate aia de mate la tablă, sunt paralelă cu drumu:). a doua oră dau test la geometria vectorială-sper să iau 6-, dau test şi la biologie, unde am copiat in draci, vine şi extraordinara şi nemaivăzuta oră de fizică, unde mi-o iau in barbă...6. trece si fizica, vine engleya, unde era să-mi iau 2 pt. că nu eram atentă, pana mea:D ...se sună şi ma duc cu andreea şi cu adriana la o ţigară.UNA:)) ..sunt ameţită de la prea mult fum...aberăm noi ceva pe acolo legat de slimsuri şi de fotomodele...şi cam atît. o porcarie. life sucks:D

Am fost aseara la THIS IS IT :X bestial, chiar dacă biletul a fost cam scump[35 lei], a meritat pe deplin. Mj rulzzzzzzzz:x

Un comentariu:

S. spunea...

stii vorba aia : shit happens , all the time! :))