duminică, 22 noiembrie 2009

a.



Am fost rugată să încerc să-mi scriu şi eu propria variantă a zilei de sâmbată, o zi pliiiină de soare, o zi in care nu aveai cum să fii atât de tembel ca să stai in casă! So, m-am dus cu Madame Sabina, şi cu încă 3 fiinţe umane in Pasajul Villacrosse, asta după ce am aşteptat masculii găştii, aceşti uitînd să se scoale:) ăăă, aşa, şi, whatever, după ce ne-am perumblat prin zonă, ne-am întâlnit cu ei şi ne-am cărat in orient:x ...mi-am adus aminte de narghileaua cu portocale:). am frecat-o pe acolo vreo 4 ore, bere, ţigări... am dat peste nişte oameni pe care nu mă aşteptam sa-i văd acolo, mai ales...nu contează:)
....nevermind:|
.it doesn't matter anymore<3
scuzati calitatea pozei:D


cu muuulta dragoste,Ana:D

2 comentarii:

a.şi s. spunea...

o da masculii gastii...ok ...m-ai spart cu chestia asta =))ti-am zis ca trebuie sa scrii mai des...dar tu nu...
da mrg...ce conteaza ce se intampla pe acolo...
narghilea cu portocalee :>

S. spunea...

ok... toata lumea fumeaza naghilea... trebuie sa fac asta :-/