sâmbătă, 21 noiembrie 2009

betia din orient

"realitatea are gust de bere...."

Azi....nemaivrand sa stam în casa eu împreună cu "consoarta" mea și cu încă 3 prieteni ne-am hotărât sa ne strângem undeva afara din casa...locul ales...Orient :)
Ne întâlnim si mergem la locu cu pricina :)) pana aici nimic interesant....pe drum am fost învârtită și data cu capul în jos de am zis ca nu mai ajung acasă :)) și am mers teleghidați ca oile pana am ajuns și ne-am "instalat" pe o canapea ;)) și începe comanda: 5 shot-uri de tequilla, 3 caffe latte , un pepsi , un beck's green lemon , și o narghilea cu...portocale....
Păzea, vine tequilla...când mi-a pus păhăruțul ala în fata ma uitam cu o oarecum teama..de frica sa nu ma "sparg" pe acolo....dar încurajată de 2 inapți care deja își dăduseră shot-ul pe gat...m-am aruncat și eu...sfârșind cu o jumate de lămâie în gura :D...mda...făcusem și înainte niște crize din cauza unora...și iar m-am trezit cu o jumate de lămâie în gura....:))
Dupa ceva vreme am început cu bere....pana acum nimic...doar amețită...mai cer o bere pe care o dau pe gat :))ca na...asa e animalu de mine..ceea ce rezulta ca restu lumii cu care eram m-au declarat oficial BEATA =))
Apoi SaB. a început sa facă chestii mai nefirești...da na...SaB. e declarata nebuna cu acte în regula :))
Poate spune și consoarta mea versiunea ei :D
V-am pupat :*

Un comentariu:

a.şi s. spunea...

fuck=] mi-am adus aminte de "coincidenţă". frate, fu ca lumea, dar m-a enervat o anumită persoană...
pff, mi-a picat M.J- i just cant stop loving you :( ce căcat neneeee...
ana.