marți, 3 noiembrie 2009

a day without n.e.t.

ASA IMI TREBUIE DACA-S BUNA CU TOTI TRISTII…..

....ce trist e fara net….ma cac in nasu lor de dobitoci….de ce ?!?...pentru ca mi-au taiat netul ca nu l-am platit duminica…jeez ce oameni..ratangii rai saracii….
…mda acum stau in pat cu lumina stinsa si scriu ce vedeti acum…noroc cu winamp’ul ca altfel innebuneam…dar si asa innebunesc ca nu-mi pot viziona serialul [8->]….
Da…mai nou ma uit la seriale ce la noi in RO.manica nu sunt..inca….
…si uite cum o trista isi petrece seara de luni…fara net…stand si scriind ce are pe corazon…

momentan… waiting for my mom to come with the food…by the way, I’m not hungry at the moment…[:-L] and winamp went down [:))))] now winamp pisses me off….
iar ca putere de viata mai am 1:17 min adica 63 % battery [:D]
So…what did I do today ? [:-?] hm….let me think….o yeah… I went to school and on the road I met a good friend  and we talked, we talked for a little…but I am happy that I say him because I didn’t see him for a long time….and after that I went to the fucking school….at school …what can I say...booooring hours and idiot teachers…and the most idiot is the freanch theacher…damn good…she’s really stupid !!! ….
Wait a minute…I’m goin’ to eat [:D]……back [;))]…good food [:D] what can I say my mom’s a good cook [:P]
Inapoi acasa…am constatat ca nu am NET  “Nemaipolonic” cum ar spune un prieten…iar acum vorbesc la “elf” [denumirea de elf e pentru telefonul FIX.] cu nevasta-mea…mda…am sa ma apuc de invatat sau mai degraba de tocit la LOGICA [:-L]…

Iar dedicatia mea pentru ratangii aia e urmatoarea: Sa ma pupati fix in cur [>:)]
V-am pupat...daca mai e ceva voi scrie in urmatorul post....
paaaaaaa......[:*]

P.S. pentru cei/cele pasionati/pasionate de vampiri cautati „The Vampire Diaries” un serial ce merita vazut dupa parerea mea...adica mie-mi place in special de acel actor ce mie una imi place de el [;))]
A da.....sunt doar 7-8 episoade...adica asta inseamna buget redus..rezulta (=>) CRIZA FINANCIARAAA....asta-i taica n-ai ce-i face...

Si inca ceva ma plictisesc rau de tot din cauza ca nu am net deci nu va doresc sa aveti parte de asa ceva...si daca ati avut / aveti / veti avea....imi pare rau pentru voi
Asta e...incercati sa va umpleti timpul cu ceva...gen..uitati-va la un film..eventual sa fie cu Johnny Deep sau Orlando Bloom [:D]...

Hai gata....pa [:-h]

„soarele rasare....pentru fiecare....pentru fiecare jumatete...e o alta jumatate...”
„toata lumea are parte se imparte se desparte...”

a da...:)))) now a adore the guy that presents „SCARRED” Jakoby Shaddix <3

Niciun comentariu: