marți, 2 decembrie 2008

Teza >:D<

Maine e 3.decembrie.2008 data tezei de la romana ...eu scriind azi data de 2.decembrie.2008... va da-ti seama ce e in mintea mea.... un vacarm total in mintea mea, tot ce a min cap sunt 2 comentarii la genul liric si epic...iar tot ce imi vine in minte este :"Nuvela este o specie a genului epic in proza deoarece are un singur fir narativ , o actiune mai complicata si un conflict mai puternic la care participa un numar redus de personaje...."
Bun, am repetat de mi-a venit rau simt ca imi bubuie capul si imi este FOARTEEE frica pentru maine :D
Tineti-mi pumnii la teza :)
Partea a II-a dupa teza
Noapte Buna :-h

3 comentarii:

S. spunea...

Hai mai ca a fost super usor cand am vazut subiectu imi venea sa musc din banca de fericire... ehh am mai facut niste greseli asa din vina neuronului meu nu prea dezvoltat! nu mi-am invatat nimic mi-am zis ce o sa fie o sa fie ! deci nu ,nu stiam nici gen epic nici nuvela nici doina nici imnu nici balada ... vezi ca epic nu a trebuit sa invatatm ;) asta e pt data viitoare!app..mi-am calculat io asa cu aproximatie cu baremu de pe net si mi-a iesit 8,50 deci cred ca iau mau putin! god ce comentariu luuuung...

a.şi s. spunea...

am gresit la "desperare" desi unii mi-au zis ca ar fi bine si luat ca derivare, nu numai ca [virgula] conversiune :))

a.şi s. spunea...

comment comentat de mine (Ana) :))))