joi, 25 decembrie 2008

Multe virgule, ras isteric, fata cu ochelari...etc

azi-noapte am ras isteric de simteam ca ma sufoc, din pricina a 2 firme foarte misto, cu niste nume de care voi mai rade mult de acum in colo, niste nume banale, dar fff. tari, Winny si....1 :))) . Ma apucasem cu sabi sa facem o lista cu aproape toate(fiind prea multe) produsele acestor doua "mari" companii ce au aparut peste noapte, de ceva vreme pe piata!!

deasemenea, am auzit o chestie foarte originala :)) o idee venita de la un pustiulica, de clasa a ll-a, care m-a facut sa rad si mai tare (era ora 2 a.m.) . Copilu', ca orice copil, curios, a facut un experiment care consta in bagarea unui porcusor de Guineea in frigider, pt a vedea cat rezista bietul animal la temperaturi ceva mai scazute. Nu stiu,sincer, ce s-a intamplat mai apoi cu porcu', dar in mod cert, nu cred ca a mai avut prea multe zile.

ati incercat vreodata sa scanati un gandac? sau sa-l scoateti din prajitorul de paine odata cu...painea proaspat prajita? :)) Va garantez ca sunt niste fapte extrem de reale, realizate de un om- nu dau nume- nu prea cu picioarele pe pamant :) Oricum am aflat ca gandacul este un animal foarte rezistent, el iesind bine mersi din prajitor doar putin(cam) decolorat(ADICA ALB!!)
Ce pot spune, Respect, gandacilor! >:)

am primit azi de dimineata un mesaj, defapt mai multe, in toate fiind vorba despre Craciun! Deci, cum spuneam, am primit un sms care m-a impresionat a little bit, nu numai din cauza continutului in sine, ci si pt incheierea simpla prin care ea ni se identifica..
...arata cam asa:

"Nu pot sa cred. Este ingrozitor! Nici macar nu stiu cum sa spun. Am aflat si sunt extaziata. Vei fi socata cand vei afla ce-ti voi dezvalui si tie. Este, oricum, mai bine sa aflii de la mine, decat de la altcineva. Nu stiu daca esti pregatit...sper sa nu-ti distrug modul normal de a trai. Sunt vinovatat daca asta se va intampla, dar trebuie sa ma descarc...Mos Craciun nu exista!

Mara, fata cu ochelari... "

P.S- Mos Craciun a venit si pe la mine astazi, de dimineata, cu o bestiala pereche de schiuri!!!
P.S2- Nu am mai scris de cam multicel :D

Ana

Niciun comentariu: