vineri, 26 decembrie 2008

Lasa-ma impreuna cu tine

Nu ma mai baga in seama, paraseste-ma....arunca-ma ca pe o carpa pe fereastra, ca pe un muc uzat de tigara, arde-ma ca pe o bucatica putrezita de lemn uscat, uita-te urat la mine, dar in acelasi timp cu mila si vorbeste-mi ca si cum as fi un om ce nu-si mai are rostul pe lumea asta moderna si mereu altfel, incearca, doar, incearca sa-mi vorbesti si nu ma lasa sa mor singura, omoara-ma odata cu tine, poate asa ne e mai bine amandurora, poate ar fi mai cald si mai sincer,si poate ceva mai logic....omoara-ma odata cu tine, te implor..si nu ma uita nici macar atunci cand vei incepe a te descompune, incet...incet. Si eu voi face acelasi lucru...

3 comentarii:

a.şi s. spunea...

Am sa te omor odata ce sufletul meu se va ridica la cer si va fi impacat, cu toate greutatile vietii pe care le-am trait alaturi de tine,bune si rele in care ultima picatura de viata se scurge alaturi de tine ...

Anonim spunea...

trinitas tv :))

a.şi s. spunea...

EXACT =))