vineri, 31 octombrie 2008

..nu poate fi numita OM!!!

S: care e faza cu statusul
A: nu-mi aduce aminte :'(
A: poveste lunga...
A: avem o profesoara de latina .....[latina dracului!]
S: asa....
A: ba...deci e o profa care lasa juma de clasa si mai mult corijenta...
A: si ma rog..
A: am avut o tema
A: pt. azi,
A: si eu am gresit o silaba(am avut de despartit in silabe)
A: ee..
A: si am taiat cu pixul
A: ...cand eram in ora ei
A: si mi-a pus 5...pt ca am fost prima persoana din cariera ei care a incercat s-o sfideze...si m-a facut in fel si chip
S: adica, cum sa o sfidezi?
A: si e genul ala de profa .....baba ...grasa cu fatza de boxeor...si cu un sictir nemasurabil, fratee
A: care ar da orice sa ne vada plangand..
S: ca doar nu i-ai dat mue din toate pozitiile
A: nu stiu..
A: si ma rog
A: m-a facut de rahat
A: nimeni nu m-a jignit never forever asa
A: cum a fc azi asta
A: imi zicea sa ma dau la o parte de langa ea ca ea nu sta langa asemenea pers.
A: etc.
A: si muuulte altele si mai nasoale
S: si i-ai spus ... lu maicata?
A: da...
A: diriga mi-a zis ca nu are curaj sa vb cu asta de latina
A: deci iti dai seama
A: si sa nu ma mai supar din orice zice "un fdenomen al naturii"
A: :(
S: god.... da mah da te-a facut de rahat... totushi
S: nu era un cacat de varsta ta
S: era o profa
A: deci clasa a ramas.....toti cu gura cascata
S: las-o mah ... ca odata si odata o sa se sature cineva de ea
S: ma rog daca mai continua
S: io zic sa faci ceva
A: mi-a zis diriga....ca a fost data afara din viteazu(cel mai tare liceu din buc.) pt ca au fc. elevii greva
A: ....
A: da' la noi....
S: da mah da totushi
A: deci ce ti-am scris io aici nu e la fel cum a fost in realitate
A: are o fatza...
A: cand intra in cls baga spaima in toata lumea
S: da si noi avem una stefaneasca in scoala
S: da din fericire
S: nu avem ore cu ea
S: ne sfideaza :|
A: :|
A: nici diriga nu are curaj sa vorbeasca cu ea....iti dai seama
S: cica A-urile adica 8 A 7A sunt de cacat si ca avem fumuri in cap
S: stiu ca nici diriga noastra nu a avut curaj sa vb cu asta
S: cand a intrat la noi inm clasa
S: si ne-a tinut predica
S: ca suntem niste nesimtziti
S: asha pe degeaba
A: crede-ma ca in my whole life n-am fost batjocorita asa...mai ales de un "profesor"...ma rog,...profesoara...
A: dar ea nu poate fi numita nici profesoara, nici nimic
A: seamana cu o figurina de LEGO...mult mai rea si mai urata...si mai GRASA..
S: da... si ma car nu trebuia de fatza colegi tai
S: :(
A: am dat in mintea copiilor :(
A: app. are un nume pe masura x(

4 comentarii:

a.şi s. spunea...

aceasta conferinta a fost intre ana si sabri [ >:D< ]

a.şi s. spunea...

da...stiu .
cum ma sa fii asa?? mi se pare total cretin si hidos si varza si asa mai departe...sper sa va placa :))
intamplare petrecuta azi, 31 octombrie....Halloween cretin :-|

S. spunea...

In alta ordine de idei e o vita animala ... sper ca nu o sa se comporte asa la fiecare ora de acum inainte!

a.şi s. spunea...

ee..nu :| asa e ea de la maica-sa, deci nicio speranta :)