duminică, 18 ianuarie 2009

Paparatzzi

Ca tot au plecat ai mei de acasa, mi-a propus sa mai fac si eu ceva poze ...ca imi cam iesisem din mana complet ! Nu mai imi ieseau pozele de nici un fel : ba miscate , ba facute prost ...
Asa ca am luat aparatul foto in mana, l-am deschis si...pierdere totala : Nu stiam ce sa fotografiez, prima oara am fotografiat niste flori nu mi-au iesit dupa niste fructe nici alea nu mi-au iesit, m-am gandit si mi-am adus aminte ca mama avea niste flori pe terasa si de-o data mi s-a luminat becul' :))

Ma uit eu pe geam... vad florile cand de-o data apare tipu' asta in cadru si mi-am zis sa ii fac o poza. Astept eu sa mai mearga umpic si dupa "click" poza .... ;))

Tipu' semana cu Andrei de la Dansez pentru tine . Era saten cu ochii verzi 8->

Sabi

Un comentariu:

S. spunea...

E chiar cool ideea, adica stii ca lumea intreaba "cine e in poza?" si tu poti sa ii spui"nu stiu" e super idee ;)