duminică, 18 ianuarie 2009

Castraveteee


Aici este alta poveste :) Sa intamplat ca azi mama sa-mi faca de mancare un sandwich cu cascaval castraveti, rosii si pui . Evident dupa cum fac eu acasa cum ce termin de mancat zic "Sarut-mana pentru maasa" si m-am carat la mine in camera.
Azi nu a mai fost asa, cum plec de la masa ma intoarce maica-mea din drum si zice "Nu ai uitat ceva?" la care ii rapund "Nu" si imi zice ea calma "Ai uitat sa strangi masa" ok...am stans si masa :)
dar am uitat o bucata de castravete...nu era mare paguba in ciuperci, dar aveam aparatu' foto langa mine ;))
Am inceput a poza bucata ramasa in diferite pozitii :)) da nu arata asa cum vroiam eu ...am incercat si cu cutitul infipt in el :)) nici asa nu mi-a placut ...parea ca un emo /:) [mai trebuia sa ii desenez o fata plangacioasa)
Si din neinspitatie l-am taiat, nu mi-a placut prima oara dar cand mi-a cazut cutitul din mana langa castravete...ma lovit inspiratia =]
Sabi

2 comentarii:

S. spunea...

E geniala !imi place:X

a.şi s. spunea...

ai cap de castravete transat >:D<
a.