vineri, 3 iulie 2009

Liceeeeu....

Yey...oficial sunt un boboc [:">]
Aseara am aflat ca am intrat la liceu si sunt usurata. Abia astept sa imi iau dosarul de la scoala si sa il depun la liceu. Sunt curioasa cum arata liceul [8->].....
Desi sunt dezamagita ca nu am intrat cu "nevasta-mea" in liceu, asta e [:-<] doar nu o sa divortam, nu... [:-?][=))] nu, nu se va intampla asta [:))]
Eh, noi sa fim sanatosi [:P]
V-am pupat ! [:*]



P.S. Eu sunt boboc in Liceul Teoretic " Jean Monnet"
Si nevasta-mea in Colegiul National "Cantemir Voda"

7 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Felicitari!

a.şi s. spunea...

thanks valy :D
abaia astept sa intruu-n cantemiir:))
pacat ca ....nevasta-mea,sa zic asa si eu, nu a intrat cu mine:(





A.

a.şi s. spunea...

ce stupiiiid:))

Admitere liceu 2009 spunea...

Felicitari! Poate te-ar interesa sa vezi cu cine esti coleg? Pe noul site www.admitereliceu.ro candidatii admisi sunt grupati pe fiecare specializare/liceu, astfel incat fiecare dintre ei sa-si cunoasca imediat viitorii colegi de clasa si scoala de unde provin acestia. Poti sa-ti si creezi un profil, eventual sa discuti cu profesorii de la noua scoala (AdmitereLiceu e sustinut de Didactic.ro, portalul cadrelor didactice, si tocmai i-am invitat pe profesori sa discute cu bobocii). Sper sa-ti placa! Daca stii si alte persoane carora le-ar fi de folos te rog raspandeste vestea.

Anonim spunea...

mersi valy si cel/cei de la admitere liceu 2009, din pacate sorta a fost rea cu mine si nu am intrat cu nevasta-mea...:(

Anonim spunea...

apropo sunt sabINA :D

Anonim spunea...

Si eu sunt boboaca in Jean Monnet :D Poate vrei sa ne cunoastem ;;) :X