joi, 18 iunie 2009

Something new...

In seara asta am ramas umpic mai mult decat tampita....
S-a terminat Regina :"> si deoarece nu mai aveam la ce sa ma uit, am inchis tv'ul si am inceput sa caut poze cu un actor 8-> (asa cum fac de obicei)...si caut eu ce caut gasesc cateva poze satisfacatoare cand la un momentdat, pe la pagina 7 a google'ului vad o poza foarte familiara cu doua chipuri unde dedesuptul imaginei scria " a. și s." :O
Eu ma holbez cu ochii scosi 5 minute dupa care fug dupa telefon pana in sufragerie si apelez "Ana". Imi raspunde, eu disperata ii zic ce si cum dupa care vede si ea la care ramanem proaste amandoua la telefon uitandu-ne fix la imagine si o liniste cu niste interjectii gen "fuck !!!" se asterne :))
Asa ca putem sa ne mandrim ca din cauza unui fragment amarat am ajuns pe "Google"
Yu-huuuu :) (sincer eu una habar nu aveam) =))
Si apare si "Sab" draga de Sab. daca cautati "theacidetaste"
Ciao :*

Niciun comentariu: