miercuri, 27 august 2008

Today...


Azi...o zi obisnuita de vara tarzie, mai precis o vara de 27 August :D
Ne-am plictisit sa stam in casa toata ziua si sa "invatam" :)) , asa ca am vorbit sa ne intalnim la mine si de aici sa mergem
la Mall....Dar bineinteles ca numai la Mall nu am fost noi. La urma urmei acolo e o maare plictiseala...aaa, si plus ca nu prea aveam bani de asa ceva. So, ne-am hotarat sa bantuim Universitatea si sa vedem ce nu vazuseram pana acum, sau ..ce nu mai vazusem de muult :)
Am luat trolebuzul 70(parca) si am coborat la Universitate. Apoi...hai sa traversam pe partea cu Intercontinentalu' si sa ne plimbam pe acolo, prin zona...dar, noi pt. ca suntem cele mai mari zuze intalnite vreodata, ne-am ratacit in pasajul ala infect =))
Ce sa facem, ce sa facem...:-? Am inceput eu sa-mi pun in practica talentul de orientare in spatiu si am reusit cu chiu, cu vai sa iesim pe unde tre' :D
Ne-am plimbat...ne-am plimbat again, am mai facut cateva poze...si ne-am oprit sa vb. la tel. Dupa ce termin eu de vb, vine un mosulica , cam asa..de vreo 70-75 de ani, si ma intreaba daca vreau sa imi petrec o noapte cu el, pt ca "sunt coapta si arat bine" ...m-am uitat cam ciudat la el si apoi mi-a spus ca imi ofera "Jumatate de Milion pentru o Jumatate de ora" . Faza asta m-a cam socat...sincer nu ma asteptam de la un nenea in varsta sa-mi zica asa ceva :) DA' ma rooog...Dupa ce s-a carat i-am zis ca e un labagiu cretin, sper ca m-a auzit :D SCUZATI-MI limbaju' :)
Ne-am dus de la hotel pana in zona Diverta, apoi ne-am intors si iar ne-am pierdut in pasaj(bai nene...da' pute rau de tot acolo :-& ) si am zbughit-o spre Cismigiu :)
Am petrecut acolo cam 4-5 ore :D dar a fost foarte tareee :x Am facut o gramada de poze si ne-am distrat better than ever :x
I LOVE CISMIGIU !

Un comentariu:

S. spunea...

Si daca esti "coapta si buna" asta nu inseamna ca mai sunt sanse sa se mai scoale ceva din "labagiul cel cretin" plus ca juma de miion e prea putin doar ca sa stai sa te uiti la incercarile lui esuate si disperate de a incerca sa readuca la viata "bestia" =)) Intrebare dc nu ai acceptat[oricum nu avea ce sa iti faca] si dupa aia aveati si bani de mall ;)) Mhdea stii e o idee cam hilara :D